KertÉSZ – napló 22. hét


2021. június 1.
Talán megjött végre a tavasz. Vagy nem is volt tavasz? Nyáriasnak sem mondható az időjárás, ahhoz hideg van. Ma kövirózsákat szaporítottam le. Pár darabot elültettem a szaporulatokból, illetve a rossz helyen lévőkből. Sok fajtám van belőlük. Mindegyik közös tulajdonsága, hogy minimális mennyiségű talajban, minimális gondozással is megélnek. A közeljövőben sziklakert készül belőlük. Az egyik sziklakertemben csak kövirózsák (Sempervivum sp.) lesznek. Dugványozással szaporítottam néhány pozsgást. És ami a legjobb megjött egy újabb lengyelországi rendelés, lángvirágok, haranglábak, liliomok és begóniák vannak a csomagban. Ez már a kiárusított termékekből rendelt csomag. Idén három csomag jött a cégtől. Remélem nem az utolsó. Még egy jó hír, hogy az első csomagban érkező Stuttgart kána, tényleg az lett, nem mint az itthon rendeltek…. És nem volt 2500 sem, csak az egyharmada.

2021. június 2.
Új cserepet kaptam a Crinum hagymák. Lett belőlük szép mennyiség, összesen 12 cseréppel.

2021. június 4.
A fóliasátor hangyamentesítése után beültettem fehér paprikákkal. Továbbra is van mit ültetni. A szőlők szépen hajtanak, csináltam egy kis hajtásválogatást csaponként 2-3 hajtást meghagyva, természetesen olyanokat, amelyeken fürtkezdemény látható, illetve erősebbek a többinél. A második hajtásválogatás szemkötődés után lesz majd esedékes. Cserépbe kerültek a lengyel begóniák, és a haranglábak, lángvirágok is.

Kategória: KertÉSZ - napló, KertÉSZ napló, Uncategorized
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás